"כישלון אחר כישלון של יריב לוין" | הפרשנים

אסתי פלד No Comments on "כישלון אחר כישלון של יריב לוין" | הפרשנים

ברק סרי ב"מהדורה המרכזית": "הביקורת על לוין בליכוד גוברת, יש ביקורת מכל הכיוונים, יש כישלון אחר כישלון. בצד השני אין פרטנר ויש להם עידוד מההפגנות, המצב הכלכלי, הפשרה של לוין, והעולם שנוזף בנתניהו שגם לא מוזמן לוושיגטון". איתן כבל: "הביביזם קם על יוצרו, הוא נשלט יותר משולט. הוא צריך לדבר עם סמוטריץ' ובן גביר בגובה העיניים. הצד השני לא מדמיין לשבת איתו

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפרשן יעקב ברדוגו לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני עומד בכללים של מינוי לבית משפט העליון. צריך להיות 10 שני עו"ד, אהרון ברק לא היה שופט שלום ומחוזי. לפיד נוקב בשמי, כי אהרון ברק חיפש מישהו ממוצא מרוקאי, לפיד לא עומד בקריטריון והוא נטול השכלה. לפיד לא עומד בתנאים לא כמשורר ולא כלום, לא במישור האקדמי ולא כלים. גם בכור ההיתוך, כשהרימו טלפון לפטור אותו מגיוס משמעותי, טומי לפיד ישן טוב בלילה כשאנחנו סיכנו את חיינו בגבול"

"החוק גם במתווה החדש הוא מצוין. עצם החוק, וצמצום שליטת לשכת עורכי הדין, זה כבר הישג גדול. הסיפור פה זה לספר לישראלים שמחליפים את נציגי עורכי הדין בנציגי הציבור בישראל. הזעם הוא על זה שאין פשרה אלא רק ריכוך ללא הצד השני. במבחן התוצאה, לו יריב לוין היה אומר מראש מה מטרותיו, היו מגיעים לאותו מקום"

"לא נתניהו ולא דרעי מנעו מלווין לעשות את הרפורמה. היא הוצגה כמקשה אחת, הוא קיבל גיבוי מוחלט ובעיני זה הפקרות לתת לו לנהוג באוטו, נתניהו נכנע ליועמ"שית ואפשר להפנות אליו את החיצים. יריב לוין שגה והוא לדעתי ישלם את המחיר. אמרתי שיש חישוב מסלול מחדש, נתניהו יקח את ההובלה. השינוי המשפטי ימשיך להיות נושא, אבל צריך להחזיר את המשילות והכלכלה. יש כאן 1.0 שצריך להשתנות, הממשלה יכולה בסוף לנצח את המשחק".

האזינו:
כבל וסרי



0 תגובות